FAQ


  • Как и кога ще си получа пратката?

След потвърждение от офиса ни, пратката ви се изпраща на същия ден. Обикновено на следващия ден пристигат на посочения адрес. * за населени места от 2-ра или 3-та зона, срока е 3 дни след изпращането.  В деня на доставката ще получите СМС от куриера.

 

  • Номера не ми става, как да ги заменя?

Препоръчваме да премерите поръчаните продукти още при получаването, за да избегнем неудобствата по замяната. Имате право да отворите пратката преди да заплатите по наше споразумение с куриерската фирма. Ако не ви станат, връщате чифта по него за наша сметка и само трябва да се свържете с нас за пояснение и ние ще ви изпратим правилния номер.

В случай, че не сте успели да премерите при получаването на пратката, се свържете с нас за уточнение на правилния размер. Когато получите новият чифт, връщате старият по куриера (в оригинален търговски вид, както сте го получили).

 

  • Може ли да ми пратите 2 чифта за проба, не съм сигурен кой номер ще ми стане?

Нямаме такава практика да изпращаме по 2 чифта за проба, но пък сме договорили с куриерите да пробвате на място преди да заплатите.
Над полето за избиране на размер има прикачена размерна таблица, която съветваме да проверите. В случай, че имате съмнения може да измерим стелката на избраният от вас модел преди изпращане, не се колебайте да се свържете с нас!

 

  • Наличен ли е модела който съм избрал?

Възможно е конкретен чифт да не е наличен в централния ни склад. В такива случай нашите оператори се опитват да съдействат максимално – да изтеглят чифта от обект в търговската мрежа, съответно е възможно и малко забавяне на доставката, но вие ще бъдете уведомени своевременно.

 

 

  • Адрес за доставка офис на Еконт ?

Тъй като работим с фирма "Спиди АД" няма вариант да получите пратката в офис на друга фирма, защото няма кой да поеме наложения платеж.