Delivery

 

 

УСЛОВИЯ И ЦЕНИ НА ДОСТАВКА:

За поръчки под 80 лв. се заплаща доставка САМО 3.60 лв с "ДиД Експрес" и 4.99лв със "СПИДИ"!
 - "СПИДИ" предлагат допълнителна услуга за фиксиран час на доставка (+-10 минути). Ако изберете тази услуга, доставката се оскъпява с 2лв.

За поръчки над 80 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА !

Доставката на поръчки се извършва от куриерска фирма Д&Д Експрес или СПИДИ на територията на цялата страна в рамките на 3 работни дни. На практика всички поръчки направени до 12ч. се изпращат същия ден и още на другия ден са доставени (събота също се извършва доставка).

 

ЗАМЯНА НА НОМЕР ИЛИ МОДЕЛ:

При поръчки над 80 лв имате право на замяна на номер или модел напълно БЕЗПЛАТНО - транспортните разходи в случая се поемат от runners.bg
*Замените се изпълняват само и единствено, ако е запазен търговския вид на продукта.

 

ВРЪЩАНЕ:

Имате право да върнете закупения продукт съгласно чл. 55, ал 1 от закона за защита на потребителите. Изпращате стоката към нас чрез куриер по ваш избор. Пратката трябва да бъде с наложен платеж към нас – стойността на продукта за връщане. Когато получим пратката, ние заплащаме наложения платеж и куриерската фирма ще Ви възстанови парите. Всички куриерски разходи по връщането са за Ваша сметка.

 Клиента се задължава да върне стоката в оригиналния й търговски вид – с опаковка, етикети и да не е НОСЕНА! Ако някое от тези условия е нарушено, доставчикът има право да откаже връщането.

 

 

ЧЕСТО ЗАДАВНИ ВЪПРОСИ :

  • Как и кога ще си получа пратката?

След потвърждение от офиса ни, пратката ви се изпраща на същия ден. Обикновено на следващия ден пристигат на посочения адрес. * за населени места от 2-ра или 3-та зона, срока е 3 дни след изпращането.  В деня на доставката ще получите СМС от куриера.

 

  • Номера не ми става, как да ги заменя?

Препоръчваме да премерите поръчаните продукти още при получаването, за да избегнем неудобствата по замяната. Имате право да отворите пратката преди да заплатите по наше споразумение с куриерската фирма. Ако не ви станат, връщате чифта по него за наша сметка и само трябва да се свържете с нас за пояснение и ние ще ви изпратим правилния номер.

В случай, че не сте успели да премерите при получаването на пратката, се свържете с нас за уточнение на правилния размер. Когато получите новият чифт, връщате старият по куриера (в оригинален търговски вид, както сте го получили).

 

  • Може ли да ми пратите 2 чифта за проба, не съм сигурен кой номер ще ми стане?

Нямаме такава практика да изпращаме по 2 чифта за проба, но пък сме договорили с куриерите да пробвате на място преди да заплатите.
Над полето за избиране на размер има прикачена размерна таблица, която съветваме да проверите. В случай, че имате съмнения може да измерим стелката на избраният от вас модел преди изпращане, не се колебайте да се свържете с нас!

 

  • Наличен ли е модела който съм избрал?

Възможно е конкретен чифт да не е наличен в централния ни склад. В такива случай нашите оператори се опитват да съдействат максимално – да изтеглят чифта от обект в търговската мрежа, съответно е възможно и малко забавяне на доставката, но вие ще бъдете уведомени своевременно.

 

 

  • Адрес за доставка офис на Спийди или Еконт ?

Тъй като работим с фирми Д&Д Експрес и СПИДИ, няма вариант да получите пратката в офис на друга фирма, защото няма кой да поеме наложения платеж.
Вижте къде се намира офисът на Д&Д Експрес във вашия град на http://www.dnd-express.bg/offices.aspx

Ако няма такъв, куриерите ще ви намерят на удобен за вас адрес – домашен или работен.

 
 
Scroll To Top